Tworzymy strony w oparciu o własne, opracowane na potrzeby turystyki rozwiązania.
Dzięki temu możemy w ofertach prezentować kompletne ceny z możliwością rezerwacji on-line.
Nie tworzymy serwisów na bazie gotowych rozwiązań takich jak Word Press czy Joomla.
Stworzyliśmy własny program do wprowadzania ofert i zarządzania treścią stron turystycznych, dzięki temu możemy stale rozwijać i ulepszać funkcjonalność stron www.
W programie można określić wszystkie składniki oferty turystycznej:
- opis, plan wycieczki
- terminy, oferty na zapytanie
- ceny, pakiety, rabaty,
- trasa lub mapa,
- zdjęcia, galeria
- wycieczki fakultatywne
- dopłaty i zniżki, przystanki.
Nie potrzebujesz informatyka, sam możesz:
- dodawać oferty, zmieniać ceny i terminy,
- dodawać promocje, pliki,
- zmieniać banery i treści na stronie,
- zarządzać menu na stronie
Za pomocą panelu możesz tworzyć:
- oferty dnia! oferty polecane,
- promocje czasowe,
- kolorowe labele na liscie wyników,
- różne grupy i profile, atrybuty,
- niusy i aktualności.
Już prawie 50% wycieczek kupowanych przez internet Klienci ogladają na telefonach.
Jeżeli reklamujesz się na facebooku lub innych media społecznościowych jest to szczegółnie ważne.
W projektowaniu najważniejszych elementów kładziemy nacisk na czytelność i prostotę.
Szczególnie w przypadku takich elementów jak: okna wyszykiwarki, menu kategorii i wygląd oferty i wyników.
Nasz mechanizm wyszukiwarki daje możliwość wyszukiwania ofert bez cen i bez terminów ( na zapytanie) po dowolnych profilach i grupach:
- pielgrzymki, jednodniowe
- zagraniczne, krajowe
- objazdowe, dla aktywnych,
- dla seniorów, egzotyka itp...
Twoje oferty mogą wyglądać atrakcyjnie i przejrzyście, a strona internetowa twojego biura podróży może być bogata w treści, inspirujące artykuły i blogowe wpisy.
Jak to zrobić?
Nasz panel ma szerokie możliwości budowania kontentu potrzebnego do sprzedaży i pozycjonowania strony w internecie
Dla każdej z ofert prezentowanych na stronie internetowej dostępne są dwie możliwe akcje:
Zapytaj o ofertę oraz Rezerwuj.
Zapytanie o ofertę kieruje klienta do formularza za pomocą którego ma możliwość zapytania o dodatkowe informacje związane z ofertą.
Pod opcją Rezerwuj klient może zrobić wstępną rezerwację lub rezerwację z płanością, obie pojawią się od razu w systemie rezerwacyjnym ze statusem Oferta lub Sprzedaż.
Dla kompletnych pakietów system poda cenę całkowitą wraz z dopłatami i przeliczeniem walut.
Poza standardową prezentacją oferty w PLN, istnieje możliwość wprowadzania ofert w których na cenę całkowitą składa się kwota w PLN jak i dodatkowa kwota wyrażona w waluciej. Łączone ceny prezentowane są zarówno na liście ofert jak i w widoku samej oferty.
Niewątpliwą zaletą posiadania strony operatorskiej w połączeniu z systemem CRM jest możliwość zarządzania ofertami oraz prowadzenia rezerwacji klientów za pomocą dołączonego oprogramowania.
Na podstawie każdego przesłanego zapytania/rezerwacji klienta możemy utworzyć i obsłużyć w programie rezerwację korzystając z bazy ofert. Więcej na temat możliwości systemu CRM można przeczytać na tej stronie.
Strefa agenta przeznaczona jest do komunikacji pomiędzy agentami oraz organizatorem. W panelu dostępnym po zalogowaniu znajdują się:
Dyskusja - lista dyskusyjna służąca do wymiany informacji pomiędzy agentem a organizatorem;
Rezerwacje - lista utworzonych rezerwacji (moduł dostępny przy wykupionym systemie CRM);
Informacje - lista informacji skierowanych do agentów;
Dokumenty - lista niezbędnych dokumentów;
Profil - dane aktualnie zalogowanego użytkownika.